torsdag 30 april 2009

Hej bloggen!
Har inte kunnat uppdatera på 2 dagar eftersom mitt internet inte funkar hemma. Är jävligt sur pga det. Men vad gör man? Hm, ingenting antar.
Under dagarna har jag ändå bara softat, pluggat och solat typ. Sjukt nice väder det är. Har tillochmed shorts idag i skolan! ;) NICE!
Igår kom min skolavslutningsklänning, SÅ JÄVLA FIN. Och den passade perfa! :)))
Har också tränat fotboll dehär två dagarna, riktigt kul. Men har tyvärr VÄRLDENS jäkla skovskav. Kan typ inte gå så ont gör det! :(

Idag är det valborg. Jag, älskling, markus å helena ska dra in till Skänninge, men det verkar inte som att någon ska dricka?! .. Inte jag iallafall, har lite feber och så. Usch!
Ska nog dra hem från skolan snart, orkar fan inte. Är så jävla skoltrött. Men måste lämna in mitt omval först, till syon. Stylist på ljunkan är det som gäller nu! Och jag tror det blir asbra.
Men måste dra nu, har glosförhör på spanskan nu så Elisa är lite sur :D , Pusssss! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar