fredag 1 maj 2009

Sitter hemma hos älskling nu! , Så har äntligen internet.
Fast jag har faktiskt inte mått så dåligt över att inte ha internet, eftersom det varit så sjukt nice väder att man legat ute och stekt i solen hela dagarna! :)

Igår var det valborg, och det blev Skänninge med älskling, Markus, Karlan och Helena. Var väl inte så jättekul, kallt och jävligt tråkigt rent ut sagt! Plus att jag var sjuk med. Min kroppstemperatur gick upp och ner mellan 35 grader och 37 grader. Alltså mådde jag rätt dåligt, och somnade hela tiden typ ;oo ..

Imorgon ska jag till Linköping, med bebben! Ska handla skor, shorts och smycken. Kanske någon tshirt också. Vi får se. På kvällen ska jag jobba i parken, det är tydligen någon fest där och mitt fotbollslag skulle jobba där. Jäkla tråkigt, menmen.
Skriver nog lite senare, puss! :*

1 kommentar: