söndag 7 juni 2009

Sommarlov

Snacka om att detta sommarlov som börjar på om några få dagar är väldigt efterlängtat.
Jag har inte haft tid med allt jag velat ha tid med. Och det värsta av allt, jag har inte haft tid att umgås med alla underbara vänner jag förut umgicks med. Det är synd, riktigt synd.
Så nu i sommar, när älskling kommer jobba hela tiden tänker jag umgås! Ja, att jag ska.

En vän jag inte umgåtts med på hur länge som helst, som faktiskt är en av mina bästa vänner är Robin. Och det känns skit att vi inte träffats på så länge. Men i sommar får vi ta tag i det :)

http://robiiinwahlstrom.blogg.se/


3 kommentarer:

  1. ja vad gulligt av dig =)

    SvaraRadera
  2. I sommar blir det att umgås, ska bli härligt.
    Det var länge sen nu. Men i sommar blir det ändring ! :)

    // Robin <3

    SvaraRadera