söndag 14 juni 2009

SKÄRP ER!

Är det något jag skulle vilja dissa så är det verkligen Kissies läsare. När jag säger läsare menar jag inte läsare som mig själv, som läser utan att egentligen bry mig. Utan läsare som går på allt hon skriver och inte förstår att hon bara provocerar för att få fler läsare. Att ni irriterar er på henne, och fortsätter läsa hennes blogg gör henne bara mer känd.
Vi såg ju exemplet jag lade in igår, där hon mer eller mindre beskrev sig själv och sedan skrev att hon hatade människor som var sådana. Det är bara pinsamt att ni inte förstår att hon gjorde det med mening. Hon vet att hon är sådan, och det är just därför hon skrev så.
Samma med att hon mer eller mindre gör ett precis likadant inlägg som Dessie, med ett stökigt rum och använder mening; "My dirty little secret." Det är ju självklart att hon härmar, för att vi ska irritera oss och läsa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar