söndag 14 juni 2009

Bilder från igår

Förlåt för en dålig uppdatering bloggen, men har varit ute i solen oså.

Men nu hade jag tänkt att lägga upp lite bilder från igår, och beskriva kvällen lite kortfattat.
Jag, älskling, Robin, Joel och Simon var alltså i Stora Lund och bara chillade. Käkade pizza, satt vid brasan, snackade å smutta dooleys, skitgott! Det var rätt kallt men dt funka.
Allt var skitbra, tills vi drog hem,. Jag hade mått dåligt hela dagen, och när jag hade blandat det med LITE dricka, så spydde jag och hade 38.5 graders feber när jag kom hem. Så idag är jag sjuk, feber, illamående, och huvudvärk. Usch.


Påväg mot Stora Lund

Det är fint, även på ett dåligt kort

Joel å Robin va pepp på chill :)

Robin gottigottade sig

Robin och Joels

Fast älskling smakade också

Simon kom, och han var glad

Vi tände en brasa, varmt och jättemysigt :*

Joel å min pojkvän vad glada, speciellt min pojkvän..

Jag mådde förbannat dåligt på vägen hem, feber och magsjuk, fick stanna och vila lite hihi

1 kommentar: