söndag 13 september 2009

BOYFRIEND <3

jag har verkligen världens bästa lilla pojkvän! ;*** .. absolut ingen tvekan.
imårn har vi varit tillsammans i två år å tre månader, å om detta nt är kärlek, vad är då kärlek? .. ,
om nt jag å albin är kärlek, så existerar inte kärlek!,
jag och min långa, alldeles för vackra pojkvän är kärlek. , vi är så mycket kärlek som det bara går, :)
å ni som vet precis ALLT som vi gått igenom, ni kan inte göra annat än hålla med, :)) .. , eller hur melissa, å fia? ;* (ni är ju trots allt de enda, förutom mamma å pappa med;*)

4 kommentarer:

  1. ni är så sjukt starka ihop så det finns inte.
    jag beundrar verkligen er för att ni kunnat hålla ihop genom allt. önskar det blir så för mig också en dag, för sån kärlek behöver man och trots att ni är så unga har ni hittat den. ni är verkligen rätt för varann, ni kompletterar varann. ni är så söta ihop, o jag är så glad för att du hittat albin lovisa, han är verkligen rätt för dig.
    grattis till er båda typ.. två timmar i förskott<3

    SvaraRadera
  2. naw, tack millan! ;***
    vi är verkligen rätt för varann, ja å min lilla albin :*

    SvaraRadera