måndag 15 juni 2009

the one

Uppdaterade inget mer igår eftersom älskling kom, och på våran två-årsdag tänkte jag låta honom gå före allt! Vilket jag iofs alltid gör men speciellt igår :)
Vi hade så himla mysigt, det var verkligen en perfekt två-årsdag. Vi tände ljus, åt chips, drack loka, kollade på Spy Game, och myste.

Jag är så glad över att jag hittat Albin. Helt otroligt lycklig är jag över att jag träffat killen jag vill spendera resten av mitt liv med så tidigt, och att det hållt så bra.
Vi har varit med om så mycket, och vi har klarat allt. Hur svårt och jobbigt det än varit så har vi tamejfan kämpat oss igenom det. Vår vilja av att vara med varandra är så otroligt stark, och jag älskar det.
Jag älskar Albin.
Jag älskar livet.

3 kommentarer:

  1. Ni är verkligen skit fina tillsamans, man märker att ni är menade för varann, för livet.
    Jag tror det kommer vara ni för alltid,
    och om det skulle vara så att ni ska gifta er, så bjuder ni mig, men det vet jag att ni kommer göra (A), Älskar er :D <3

    Puss Robin!

    SvaraRadera
  2. naaaw, så gulligt! :DDD :* , tack så jätte mkt <3, klart vi bjuder dig :D, hiihi! :D

    pusss,

    SvaraRadera
  3. Nu är sjukt söta tillsammans Lovvan :) <3

    SvaraRadera