söndag 7 juni 2009


.. Om jag blev gravid, skulle jag inte göra abort. Och anledningen till det beror inte på att jag är emot abort, för det är jag inte. Det beror på att jag har en sådan livsglädje som inte är värd att slösa bort. Jag vill inte må dåligt i flera år, pga en abort. Jag vill må bra! Jag tänker inte slösa tid på att må dåligt. Och med ett barn, som är en del av mig, kommer jag inte må dåligt som jag skulle göra om jag genomgick en abort. Det vet jag :)

.. Jag tycker inte det är bögigt när killar använder foundation. Jag tycker det är bra med människor som bryr sig om sitt utseende. Orka fula människor som inte ens gör något åt det :)

.. Jag tycker så synd om människor, som är alldeles för snälla och bara ser det goda i andra att jag vill gråta för deras skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar