fredag 15 maj 2009

Stockholm

Var i Stockholm igår med alla nior! :DD Var på naturhistoriska riksmuseet, var inte så mkt å kolla på, har redan sett typ allting, fast i London! :)) , Var också på riksdagen, jävligt långtråkigt och surt, men det fick gå :D Efter alla jobbiga tråkigheter så gick man på stan!, Hittade ingenting förutom ett par solglasögon och skolavslutningsskor!, Hihihi. Köpte dom på dinsko, orkar inte bry mej om typ 100000000000 andra har dom. Behövde ett par skor och tyckte jag kunde matcha accessoarer lätt till dem skorna jag köpte :) , Dom var typ svarta med silvrig klack.
Jag såg också Dessie på tunnelbanan när vi skulle åka och kolla på Bounce!, :'oo , Rätt roligt, men hade varit roligare att få se typ Blondinbella! (a')
Aja, Bounce.. Det var sjukt fränt, och roligt. Först kollade man på supergrymma dansuppvisningar. Och sedan blev det till att dansa i skum! , Det var iallafall så extremt roligt. Ångrar mig inte en sekund att jag valde att gå på Bounce före grönan! , Det var helt otroligt :)
Bilder kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar