onsdag 20 maj 2009

Sitter här hemma med Simon och chillar! , :))) Vi för över lite oth avsnitt till min dator. Yeeeees, då vet ni vad som händer ikväll iallafall ;) , hihh :* Har också solat idag, var ett tag sen så dt va sjuuukt skönt! Solade typ 25min.
Skolan idag var chilldrill, gjorde två prov. Samhäll, och biologi. Biologiprovet gick väl inte så jätte bra! , -.- Fick mvg på en del, och vg på resten! Illa, :oo .. men om jag har tur får jag behålla mitt mvg iallafall! Fick ju mvg på förra provet och mvg på alla mina labrapporter. Hihihi :DD :*

Vid åtta - halv nio kommer Joel och älskling hit. Då ska jag blondera håret på Joel, och imorgon åker jag och älskling till Liseberg! , Så jävla roligt :D Har inte varit där sen förra sommaren (a') Hihihi, nae men supernice blire nog :* , Bloggar nog lite senare, om jag har tid! :DD Ska ju checka oth och färga jullebulles hår, och duscha, och sova och... massor! :'oo

2 kommentarer:

  1. jävlig snyggt munsår....NOT!!!!

    SvaraRadera
  2. hahah finns dt några munsår som är snygga? :OO

    SvaraRadera