måndag 18 maj 2009

Höga klackar

Nu har jag läst igenom ca 16 sidor om hur Sverige styrs, regeringen osv. Det är inte intressant, inte ett dugg faktiskt. Men förmodligen väldigt behövligt.

Jag har också börjat gå lite i mina skolavslutningsskor. Jag använder aldrig högklackat så jag kan verkligen inte gå i dem, och jag hatar hörklackade skor. Det är fult, och jobbigt att gå i. Jag älskar min korta längd på ynka 158cm, så varför springa runt i högklackat så jag blir lång? Jag förstår inte själv varför jag valde att ha högklackat på skolavslutningen. Jag funderar på att köpa ett par vanliga ballerina skor istället, eller iallafall skor utan klack. Då kommer jag åtminstone trivas. Usch, jag hatar verkligen högklackat och ångrar att jag bestämde mig för att ha det. Helt sjukt att människor faktiskt kan trivas i det?! , Shiit.
Nej, men nu ska jag sluta klaga! :) Ska snart äta, kycklinggryta med ris och vitlöksbröd. Älskar verkligen vitlöksbröd, så himla gott! Hihii


4 kommentarer: