fredag 22 maj 2009

Nu drog älskling iväg till sin träning, och jag hamnade framför datorn. Ska snart slå på One Tree Hill, det är inte klokt så bra det är.
Idag har jag också solat, så skönt. Och det gäller att bättra på brännan nu innan skolavslutningen. Man vill ju vara brun och fin! :) ,
Imorgon drar jag och älskling till stan. Ska handla armband och någon ring till skolavslutningen, och kanske lite kläder. Få se! :) , Igår handlade jag örhängen och halsband till skolavslutningen i någon smyckesaffär på Liseberg. Halsbandet kostade 199kr, och örhängena typ 50kr. Är inte riktigt säker, men något sådant. Halsbandet var av märket Gemini och örhängena av märket Dazzling, :D
Jag tänker inte lägga in någon bild och avslöja hur dem såg ut, det får ni se på skolavslutningen! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar