torsdag 7 maj 2009

MVG i hemkunskap? HA

Hur fan kan jag ha mvg i hemkunskap?
Idag var det nämligen tänkt att jag skulle baka 100 muffinsar.
Jag gjorde först en dubbelsats och fick 21 muffins av den, när jag sedan
börjar på min andra sats heller jag i alldeles för mycket bakpulver och 20
muffins blir totalt förstörda. När jag ska försöka göra om det, heller jag i
för mycket bakpulver IGEN och blir då tvungen att hälla ut smeten.
Här sitter jag med mina 21 muffins, och imorgon ska 100st vara inlämnade
hos Pelle på kiosken. Jävlar, säger jag bara! Så morgondagen lär gå åt till
att baka, och umgås med Melissa. På kvällen ska jag till älskling och sen bo
där hela helgen, super mysigt :*

Jävla skit bakbajs!

1 kommentar:

  1. fan va fusk att du har mvg då . jag har vg i hemkunskap och jag har jobbat och slitit röven av mig för att komma dit , fyfan va orättvist allt ska vara ! // laura !

    SvaraRadera