tisdag 26 maj 2009

Millan är här

Idag är det Millan som gäller! :) , Och vi har faktiskt PLUGGAT! Bra va? Haha, helt otroligt att vi faktiskt lyckats med det. Brukar vanligtvis inte alls gå speciellt bra när vi ska plugga, så jag är förvånad.

Just nu sitter vi på min altan, det spöregnar ute så det är jättemysigt :) , Men det kommer bli mindre mysigt när vi ska ut sen. Jaja, smällar man får ta. Det kanske lugnat ner sig lite då. Får hoppas det. Vi ska nämligen kolla på fotboll med Simon, och kanske Albin. Får se om han skulle med, förmodligen inte menmen :)) ,

Idag fick vi tillbaka nationella i matten. Ett futtigt G-poäng och jag hade haft ett VG. Men nejnej, det räckte inte till men jag är nöjd ändå. Är inte alls duktig på matte så jag är överlycklig över att jag bara var ett G-poäng från VG.
På fredag får jag reda på nationella i engelska. Det gick dåligt, så jag kommer få ett dåligt resultat. Kommer inte alls vara nöjd, men orkar inte bry mig just nu. Det får vi sörja över någon annan dag :)
Nu ska jag äta, hejdå ;*

2 kommentarer: