måndag 11 maj 2009

Människor som ljuger

Finns det något värre än människor som ljuger? Nae, skulle inte tro det.
Det är så äckligt med människor som ljuger och är oärliga.
Jag blir äcklad varje gång jag hör om någon som ljuger, det finns inget värre än att ljuga.
Stå för vad du gjort, och för vad du tycker. Hur jävla svårt kan det va?
Och om du är så rädd för att vissa ska få reda på vad du tycker, så för fan
håll käften då. Jag blir så sjukt lack på människor som ljuger.
Men när jag tänker efter så tror jag det finns en sak som är värre än att ljuga,
och det är att ljuga för att få SIG SJÄLV att framstå som bättre.
Det är så sjukt omoget, och vidrigt.
Lögner är äckligt, människor som sprider dem är äckligare.

8 kommentarer:

  1. nej, de värsta är folk som säger att dom hatar falska människor och sen ljuger sjävla hela tiden, för att få dom att framstå som bättre.
    jag KÄNDE!!!!!!!!! en sån :)

    SvaraRadera
  2. melissa; jo dt är också jävligt illa :s, asso.. palla! dubbelmoral kallas dt, fyfan :DDD :*

    SvaraRadera
  3. frida: klart du gör bebis! :*, hihihih :DD

    SvaraRadera
  4. Håller oxå med!! (Y)
    FYFAN för lögnare!

    SvaraRadera
  5. aa, så jävla äckliga är dom! jävla ååååhhh, så sjukt omogna å allmänt vidriga.

    SvaraRadera
  6. så rätt SÅÅÅÅ!! Det är fan vidrigt asså!!!

    SvaraRadera