måndag 18 maj 2009

Jag gör mig inte arg på någon reklam


Det blev ingen skola idag! , Har så förbannat ont i lederna pga detta skitväder. Usch, jag blir så oerhört trött på't och medicinen hjälper inte, eller det kanske den gör, om jag slutar slarva med den. Jag glömmer den hela tiden, känner att nej, idag har jag inte ont så då struntar jag i den. Det kanske låter väldigt osmart, men vem fan vill vara beroende av medicin för att kunna leva som en normal människa redan vid 15års-ålder? Nae, det finns nog inte någon som vill det. Men som sagt, det är bara att acceptera läget och fortsätta leva livet :)

Eftersom jag har hela dagen ledig har jag planerat att plugga lite samhällskunskap. Har nämligen prov på onsdag om hur Sverige styrs, och riksdagen. Jag vill verkligen göra bra ifrån mig på provet, för då är jag nästan helt säker på att jag har ett MVG i även det ämnet! :) Menmen, det spelar väl nästan ingen roll, jag kommer nog in på mitt gymnasieval iallafall. Fast, ju fler MVG:n, desto finare ser det ut, hihi ;) ..
Hälsar förövrigt till mitt största bloggfan! :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar