onsdag 6 maj 2009

Glad

Idag har det varit en riktigt bra dag tycker jag! :)
Hade nationellt prov i engelska, muntligt. Det var lyckad, och roligt. Haha.
Jag har också spenderat dagen med älskling. Vi bara myste sönder, och
åt winegumen vi fick av Simon, jättegoda. Hihihih
Jag har också tränat innebandy, i typ 10min, drog sen eftersom det sög, och
för att jag har världens skovskav som gör jävligt ont.
Var med Frida och hennes stora rumpa (a') , vi drog till vvallen och tittade
på älskling när han tränade fotboll! Så duktig, och Joel är bara så jobbig.
Jag älskar lilla Frida alltså, världens härligaste tjej! Helt otroligt att någon
ens kan tycka LITE illa om henne, helt genomgo och underbar.
Jag älskar även älskling, sjukt jäkla mycket. Och jag är oerhört lycklig med honom.
Jag är på gott humör, jag älskar allt och alla just nu. Förutom några stycken, men
nästan alla! Hihih (a') Egentligen konstigt att jag är på så bra humör, eftersom
jag har sjukt ont i lederna i knäna, och händerna. Jävla väder säger jag bara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar