söndag 17 maj 2009

Give the world a big smile



Enligt Robin är min blogg tydligen en av dem roligaste att läsa! :DDD , Håller verkligen inte med honom, eftersom jag helt tappat intresset, vet inte vad jag ska skriva om och jag har ingen lust alls till att skriva överhuvudtaget.
Jag vet inte vad jag ska skriva förutom hur dagen varit, och det känns ju väldigt meningslöst. Ofta man bryr sig om hur någon annans dag har varit. Eller jo, kanske de allra närmaste men absolut inte någon bara sådär. Nae, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Det finns ingenting att skriva, känns det som.

Men jag kan väl passa på att säga att gårdagen var helt underbar. Jag älskar mina vänner, ni är så bra. Jag älskar att ha roligt, vilket jag verkar ha hela tiden enligt andra människor. Jag älskar att skratta, och det är just därför jag alltid gör det. Jag kan bara inte låta bli. Och som man säger, ett gott skratt förlänger livet. Herregud, jag kommer leva föralltid. Thanks God for that.
Jag har överflödigt med positivenergi, och jag är så jävla glad över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar