måndag 20 april 2009

Satt uppe väldigt länge inatt, kunde tyvärr inte somna.
Jag spenderade istället natten med att tänka.
Jag tänkte på hurdan människa jag var för ca 1år sedan.
Jag hade alltid ett leende på läpparna och jag mådde alltid bra.
Jag saknar verkligen mig själv, det gör jag.
Efter all skit som har hänt har jag förvandlats till någon
jag helst inte vill vara. Jag mår alldeles för ofta dåligt,
och allt hat har verkligen försämrat mig som person.
Jag kämpar varje dag med att få må bra och återigen
bli den person jag var för 1år sedan. Glad och ständigt lycklig.
Jag ska väl inte påstå att jag inte är glad, eller lycklig nu.
För det är jag, men jag är däremot oftare ledsen och deppig.
Och anledningen till varför jag är det tänker jag inte berätta.
Det är alldeles för personligt och hemligt.
Men tro mig när jag säger att jag varje dag kämpar för att
återigen bli den tjej jag en gång var.
Jag vill vara henne. Jag ska vara henne.
Det är mitt riktiga jag, och det är henne jag förtjänar att vara.
Jag ska tillbaka till mitt riktiga jag, om det så är det sista jag gör.
Jag tänker inte slösa bort hela mitt liv på att vara någon jag egentligen inte vill vara.
It's not worth it!

1 kommentar: