fredag 24 april 2009

Kom precis hem till Albin.
Innan var jag på någon kväll med damlaget, och jag hade
helt missat att vi skulle dricka alkohol?! , Men jag klarade
mig bra med min loka jag. Det var faktiskt riktigt trevligt,
vi spelade kort och lekte lite lekar! Eller hur man nu ska säga det..
Aja, roligt var det iallafall!
Imorgon ska jag till a6 och shoppa. Ska försöka hitta en skolavslutningsklänning
och present till pappa och linn. Hittar jag ingen klänning så vet jag precis
vilken klänning jag ska beställa på nelly.com. :)

2 kommentarer:

  1. hahahaah jag frågade ju tillochmed dej i skolan ifall du skulle dricka ngt , alltså alkohol..? :P xd

    SvaraRadera
  2. ja men ja mena innan! , lite surt å veta typ samma dag att man ska dricka ;ooo .. hade gärna vetat typ en vecka innan elle ngt! , så man haft längre tid å fixa osv :D

    SvaraRadera