måndag 13 april 2009

Jag är så himla nervös. I veckan får vi reda på om vi kommit in på våra preliminära
gymnasieval. Jag sökte till Samhäll kultur på Folkungaskolan i Linköping, vilket
jag absolut inte var ensam om. Det är runt 250st som har sökt och det finns
bara 192 platser. Jag är livrädd för att inte komma in. Jag vet att jag har
rätt höga poäng iallafall men tänk om dem andra har högre?
Ni tänker förmodligen något i stil med; "Men snälla, det är väl inte hela världen?"
Men jo, nästan iallafall. Jag vill VERKLIGEN in på denhär linjen och jag tål
inte att misslyckas. Det kommer verkligen kännas som jag misslyckat riktigt
hårt om jag inte kommer in. Jag bara måste komma in. Jag klarar verkligen
inte av att misslyckas på denna front. Om jag inte kommer in så säger
psyket verkligen ifrån. Jag vill detta så sjukt mycket. Det gör jag verkligen.
Jag klarar helt enkelt inte ett nej när jag vill något så mycket som jag vill
detta. Jag SKA ha en plats och jag SKA få gå den linjen jag vill gå.
Annars vet jag inte vad jag gör. Jag håller på att dö av nervositet.

2 kommentarer:

  1. jag är också nervös, men bara för din skull, bara för att jag vill att du ska gå där <3

    SvaraRadera
  2. jaaa, dt kommer va hemskt om vi nt kan gå i samma stad ens! :((( <3

    SvaraRadera