lördag 18 april 2009

Idag ska jag käka middag, tacos, med gamla fotbollslaget!
Det blir nog roligt.
Efter det så ska jag bära lite tegel med lite folk.
Det blir nog jobbigt.

Igår var jag med älskling, Axel och Buken ett tag.
Dom gled lite, och jag hängde med. Men läste mest i min bok! Hihihi.
Jag och bebis hyrde en film, kommer inte riktigt ihåg vad den heter
nu men det var iallafall en rysare. Lite skum men rätt så bra.
Efter vi sett på filmen drog vi till Axel där Frida och Buken också var.
Vi kollade på Saving private Ryan. Mycket dålig och tråkig film, men ajaa.
Nu ska jag klä på mig, och gå till toaletten. Jag är kissnödig. Hihihi!

2 kommentarer:

  1. sa int du de här skulle bli en seriös blogg?
    " Jag är kissnödig. Hihihi! "
    är int seriösta meningen precis..

    SvaraRadera
  2. dt har ja nt alls sagt! , det va fia som sa att ja skrev mer seriöst? :s

    SvaraRadera