torsdag 23 april 2009

Förlåt men kunde inte blogga något igår!
Var inte hemma på hela dagen, var först i skolan
och sen nästan direkt efter åkte jag till Linköping
med Simon, älskling, Frida och Filip. Vi var på någon
ledarutbildning, typ föreläsning. Rätt tråkigt och
vi hade fått alldeles för lite information om varför vi
var där. Hm.
Idag ska jag plugga religion, det kommer nog gå rätt bra.
Handlar om hinduismen, rätt lätt osv. Sen ska jag nog träna också.
Men vet inte, har sådan jävla mensvärk att jag snart dör.
Fyfan! Men bloggar lite mer när jag kommer hem från skolan,
för just nu har jag spanska. :)

2 kommentarer:

  1. Lovisa, du glömde ta med vissa saker ifrån utbildningen. Hihihihi :D Typ som när folk utanför med cykel backa tbx när han såg dig :D <33

    SvaraRadera
  2. hahahahha tyst med dej frida!!!! :D:D:D :*

    SvaraRadera