onsdag 15 april 2009

Förlåt för jag inte bloggar så mycket just nu.
Men det är så himla mycket i skolan.
Engelska bokrecension ska vara inlämnad på fredag,
och veckorna som väntar blir det engelska prov,
fysik prov, nationellt prov och biologi prov.
Plus att man måste hinna med att träna minst
3 ggr i veckan + match och så måste jag hinna
med min älskade pojkvän. Så snacka om att sommarlovet
är riktigt efterlängtat just nu.

Vi fick förövrigt inte reda på om vi kommit in på våra
preliminära gymnasieval idag, utan vi får tydligen reda
på det på fredag?! Hm, bara fler dagar som kommer gå
till att vara nervös. Jag vet egentligen inte varför jag
är nervös, jag har bra betyg ju. Men förmodligen är
det för att jag vill det här så mycket så jag är nervös
att jag inte ska komma in, och inte få som jag vill.
Och jag är nervös för att komma för långt ifrån
min älskling. Jag bara måste ha honom vid mig.
Iallafall i samma stad.

3 kommentarer:

  1. du kommer in och vi kommer leva lyckliga i alla våra dagar :) hhiihhi <3

    SvaraRadera
  2. du glömde att du måste skaffa tid för dina vänner också.. dvs mig.
    vi har int umgåtts på ganska länge nu ;s
    hade lov nyss men såg inte dig ens :O
    galet :( <3

    SvaraRadera
  3. nä ja vet! :( , förjävligt rent ut sagt!!! , :'(((( saknar dej <3

    SvaraRadera